sobota, 13 lipca 2013

Rozdział 8

Proszę o komentowanie zawsze to milej;)


Weszliśmy wspólnie po schodach do starej kamienicy. Na ścianach klatki schodowej wymalowane sprayem były imiona współczesnych raperów oraz graffiti. Vicki wyciągnęła z torebki pęk kluczy, a następnie jednym sprawnym ruchem  otworzyła drzwi.
Znaleźliśmy się w małym dwupokojowym mieszkanku. Przeszliśmy do jej salonu, po prawej mogłem zobaczyć sypialnię i rozrzuconą pościel przez uchylone drzwi.
- Witaj w mojej norce Slash… - Powiedziała chichocząc pod nosem. Odwzajemniłem uśmiech i usiadłem na kanapie, którą mi wskazała. Wszystko w jej domu miało bardzo specyficzny zapach. Na początku nie mogłem go zidentyfikować, ale po chwili doszedłem do wniosku, że to po prostu piżmo wymieszane z wonią olejku różanego.
- Mała to twoje mieszkanko pachnie niesamowicie… romantycznie. – Powiedziałem po krótkiej chwili zastanowienia. Vicki niepewnie na mnie spojrzała i również usiadła obok mnie z dwoma szklankami miętowej lemoniady.
- Moja ciocia jest buddystką… w sensie ta od której dostałam to lokum, więc paliła bardzo dużo kadzidełek i dzięki temu wszystkie meble, kapy itd.  cały czas zachowują ten zapach.
- Ciekawe… - Zamyśliłem się obserwując dokładnie wystrój. Przypominało mi się stare Maroko kiedy jeszcze nie stało się tak komercyjne. Na ścianach wisiały zakurzone chusty podświetlone kolorowymi żarówkami.  Meble prawdopodobnie pochodziły jeszcze z lat 80- tych, były wykonane z dębu lub hebanu, bo ni chuja się na tym nie znałem. Ogólnie całość wyglądała jak by się zatrzymała w czasie.
- Bardzo mi się tu podoba Vick tylko trochę mi ciemno… - Sięgnąłem ręką do włącznika górnego światła, ale dziewczyna mnie powstrzymała.
- Nie możemy włączać tyle świateł ta jedna lampka na stole nam wystarczy inaczej rachunki na prąd mnie po prostu zjedzą. Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak taka głupota jak prąd jest droga tutaj w LA. – Miała rację. Nie zdawałem sobie sprawy, że takie podstawowe rzeczy mogą być dla kogoś sporym wydatkiem. Dawno już zapomniałem o tak przyziemnych sprawach. To co mi powiedziała obudziło we mnie od razu instynkt opiekuńczy chciałem jaj pomóc. Dać jej te pieniądze żeby nie musiała się o nic martwić. Natychmiast sięgnąłem do kieszeni i wyjąłem z portfela plik banknotów studolarowych i wcisnął jej je w dłonie. Oczy Vicki momentalnie się rozszerzyły i w tym samym momencie odepchnęła mój prezent z powrotem.
- Nie dawaj mi tego Slash to twoje pieniądze, ja ich wcale nie chce! – wrzasnęła jeszcze bardziej mnie odsuwając.
- Vick… bierz i nie marudź dla mnie to drobiazg, a wiem że tobie na prawdę się przydadzą.
- Daj spokój, potrafię o siebie zadbać. – W tej chili wywiązała się miedzy nami małą szarpanina. Próbowałem wymusić na niej by wzięła te kasę, a ona ciągle mnie odpychała wykrzykując nieskładne zdania.
W końcu niespodziewanie ustąpiła, a ja zaskoczony tym zachowaniem upadłem na nią przyciskając jej ciało swoim do sofki. Dziewczyna szybko oddychała, a ja mogłem doskonale poczuć każdą jej wypukłość pod sobą. Zobaczyłem w jej szklistych oczach tęsknotę, wtedy wiedziałem, że i ona tego chce. Nie wiele myśląc wpiłem się mocno w jej usta. Przeczesując palcami jej blond włosy. Vicki opuszkami palców badała moją skórę pod czarny t shirtem. Poniosłem ją do pozycji siedzącej i powoli zsunąłem z niej koszulkę. Lekko zawstydzona zakryła swoje piersi wciąż uwięzione w staniku własnymi ramionami. Ucałowałem jej dłonie powoli zabierając je z ich obecnego położenia.
- Nie wstydź się, jesteś piękna. – Zacząłem znów całować jej wargi by się uspokoiła i zrelaksowała.
- Slashie… czy ja też mogę to z ciebie zdjąć. – zapytała cicho pociągając wymownie na rąbek mojego
 t shirtu. Zaśmiałem się cicho.
- Nie ma problemu złotko… Możemy teraz robić co chcemy. – Uśmiechnąłem się pokrzepiająco. Już chciałem przejść do kolejnego etapu, gdy znów mnie powstrzymała.
- Slash..?
- Tak kochanie? – zupełnie nie wiedziałem o co jej chodzi.
- Bo… bo ja nigdy no wiesz… mówiłam ci już czego ja nigdy nie robiłam… - Nagle mnie olśniło i zamurowało jednocześnie. Slash myśl kiedy miałeś ostatni raz do czynienia z dziewicą. W szkole? Chyba tak… Szybko ocknąłem się z mojego transu.
- Nie bój się maleńka nic się złego nie stanie, jak coś ci się nie spodoba to od razu przestanę. Wiedziałem, że to było kretyńskie z mojej story zapewniać ją o tym, zdawałam sobie strawę, że są chwile, w których po prostu nie ma odwrotu, ale wiedziałem, że dzięki temu ona poczuje się lepiej i bezpieczniej.
                Przenieśliśmy się do jej sypialni gdzie paliła się również jedna lampka. Vicki chciała ją zgasić, ale tym razem to ja ją powstrzymałem.
- Nie wyłączajmy tego proszę… Chcę cię cały czas widzieć. – Szepnąłem całując jej szyję. Je twarz pokryła się gorącym rumieńcem, a potem już tylko poddaliśmy się namiętności.


10 komentarzy:

  1. Witaj! Jeśli chcesz poznać tajniki trudnej przyjaźni damsko-męskiej, zapraszam na mój blog. Pierwszy rozdział już jest. Pozdrawiam :) www.mallory.blogujaca.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. No... to się porobiło XD
    Oj Slash Slash....
    Kurde, przypomina mi się moje opowiadanie.. Jest tak podobnie... No nic- czekam na następny :)
    Fajnie piszesz, informuj mnie dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No kurde no....ja już się zdążyłam napalić, a ty w takim momencie przerywasz xD
    Szybciutko pisz następny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem coś napisze... Heh napaliłaś się mówisz... Ja właśnie miałam opory przed pisaniem takich rzeczy... Może kiedyś się pojawi więcej takich opisów:)

      Usuń
  4. Hej, z góry przepraszam że robie spam.
    Ale... Po prostu wale prosto z mostu. Od jakiegoś czasu z moją przyjaciółką i za razem współautorką piszemy bloga o zacnej Metallice. No akurat może się to komuś nie spodobać, ale mniejsza. I robię tak jakby reklamę, bo prawie nikt nie czyta i ona chce go zawiesić. A chciałybyśmy się dowiedzieć co i jak. Po prostu potrzebujemy zdania ludzi co do naszych rozdziałów. Nie ma ich dużo. Bo akurat pod koniec czerwca wyszedł 4 rozdział.
    Także jakbyś miała chwilę czasu i chęci to zapraszam :D. http://out-of-my-own.blogspot.com/
    Oraz jakbyś chciała się dowiedzieć więcej o co mi chodzi to śmiało pisz do mnie na gg: 16874100
    Powinnam odpisać :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wacam do pisania, nie pamiętam kogo miałam informować, ale zapraszam :D - http://myownstorywithgnr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuuu jak seksownie :D no takie mieszkanka mają klimacik, na dodatek było romantycznie więc to oczywiste, że do czegoś dojdzie :D jak się zaprasza taką osobę do domu, to trzeba się z tym liczyć ;) Slash jest kochany i czuły, tylko żeby jej nie skrzywdził

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę powiedzieć, że bardzo dobrze sobie z tym poradziłaś :D Rozumiem cię, bo sporo osób ma opory do opisywania takich scen :D Ale trzeba przyznać koleżance, trzymasz nas w napięciu xD Nie martw się dobrze ci idzie :D Trzeba też wiedzieć w którym momencie skończyć, tobie już wychodzi ale wiesz, niektóre zboczeńce mają niedosyt xDD Super rozdział (pfff.... jak zwykle zresztą) Czekam na następny :)

    P.S. Tak się złożyło, że nie mam gg xD gdzie jeszcze możemy pogadać?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na nowy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na nowy rozdział :) http://xxlittle-xdiffrent-fckn-gnr.blogspot.com/2013/08/rozdzia-111-what-about-love.html

    OdpowiedzUsuń